Samsung X680 zwart, blauw, grijs, zilver, roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung X680 zwart, blauw, grijs, zilver, roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

krissul 28-09-2008

mijn mobiel heb ik nu een jaar, en het ronde knopje gaat steeds los. dat samen met zo weinig geheugen vind ik het enige nadeel! verder is het een hele fijne telefoon!

Jordy_01 09-12-2007

Hij is erg handig in gebruik, niet te duur, en alles wat je nodig hebt kun je met deze mobiel!

Marktwillem 16-10-2007

Ik vind het een TOP toestelletje. Lekker klein als ie opgevouwen is en opengevouwen is weer lekker groot.
De toeten zijn fijn, de menu's zijn zeer makkelijk en duidelijk: ook lekker grote letters waar nodig. Je kan zelf de functie van de pijltjestoetsen instellen als je hem net opendoet, dat is ook gaaf. (SMS maken, lijst met oproepen, tel.lijst etc). Aardig cameraatje. Handige agenda+timer+stopwatch. Batterij gaat, lijkt me, ook lang mee: heb er nu 2 dagen úúrenlang mee gebeld en toen pas was ie leeg. Contacten zijn makkelijk in te delen in groepen. Subtiel (digitaal) klokje voorop. het zwart van de cover is volgens mij in kleur gegoten (dye cast) dus dat blijft lang mooi. Nee, ik vind hem super.

astrid01_ 15-07-2007

heyhey
ik vind het een heel goed model ! Hij is degelijk, mooie vorm. Krassen vallen niet echt op, de batterijduur valt heel goed mee, maar een minpuntje, er zit niet bepaald veel geheugen op.
De camera valt wel mee. Niet slecht maar ok niet van topkwaliteit, maar als het je daarom is te doen, kan je eter een camera kopen eh?
nou al bij al vind ik dat ie een dikke 9 verdient, en zelfs iets meer!

mandytjuhh 26-05-2007

heeyss allemaal,
k heb deze telefoon nu ongeveer 1 jaar en ik heb er nog geen problemen mee gehad. in het begin was k heel zuinig op ut zwarte op de voorkant, want k dagt dat de krasse daar heel duidelijk ware mr dat was neijj sow. k heb um laatst pas voor ut eerst egt laten vallen. dat was met ut klepje open op ut asfalt, mr alls doet ut nog perfect!! wel een paar krassen, mr hij doet ut!!
voordelen:
* mooie vorm
* krassen niet egt duidelijk zichtbaar
* makkelijke grote toetsen
* middenin de pijltjestoetse zit een ok- knop, en geen informatie knop
* sms en gaat snel
* fijn met mp3speler en bluetooth
natuurlijk zijn er ook nadelen, maar diejj vallen na een tijdje niejj sow veel meer op:
* qua liedjes heeft ie niejj sow veel geheuge
* exteren display (op voorkant) heeft geen kleur
* video's zijn niejj sow heel duidelijk
* er kan alleen vodafone in en niejj hi of sow, anders moet je um late ombouwen

het grootste nadeel vind k tog dat het geheugen heel snel vol is als je er een paar liedjes op zet. er kunne er ongeveer 4 of 5 op (mr dan heb je owk nog 30 foto;s en 5 video's).hij is bij mij nog nooit uitgevalle of so en de toetse doen ut nog goed. EEN EGTE AANRADER!!
groetjes mandytjuhh

lovergirl 14-04-2007

ej heb deze gsm bijna 4 maand en ben er zeer tevreden over.
Er zijn heel wat voordelen zoals de camera is goed maar natuurlijk niet fantastisch é maar als je echt foto's wilt trekken en later ook inkaderen ofzo dan koop je toch beter een fototoestel, mp3-speler heel goed en heel mooi enigste nadeel niet zoveel ruimte om vanalles op te slaan, mooie vorm en veel en mooie kleuren. men zus vind de spelletjes fantastisch dus ja ook een voordeel. een berichtje sturen gaat zo gemakkelijk ook grote toetsen, hoeft niet voor mij maar is wel handig en, er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden . 1 nadeel vind ik dat men niet de beltoon en trilfunctie tegelijk spelen als er iemand belt, het is altijd eerst trillen en dan daarna trillen, spijtig :-(

Michel1968 28-02-2007

Prima toestelletje. Goede ontvangst en practisch in gebruik. Het geluid is zeer goed te noemen. Heeft veel mogelijkheden zoals opnemen met of zonder klepje en nog veen meer. de handleiding is te vinden op samsung.nl.
Nooit gedacht dat ik een Samsung zou kopen, dat is nu wel anders. Nu zo'n drie maanden in gebruik en voldoet nog aan al mijn eisen. Zoek je een digitale camera...dan moet je op zoek naar wat anders, die is net iets te crappy, maar daar hecht ik niet direct waarde aan.

riti1 25-01-2007

Ik heb de x680 nu al een tijdje. Hij functioneert goed. De bluetooth is goed. De mp3 is ook goed, kunnen alleen niet heel veel liedjes op (anders is t geheugen vol). De foto's zijn voor 0,32 megapixels goed (Als je een mobiel voor echt goede foto's wilt aanschaffen kun je beter een mobiel met meer dan 0,32 pixels nemen).

Wat ik erg handig vindt is dat je de telefoon kan instellen op: automatisch opnemen bij elke toets, opnemen door klepje te openen of opnemen door op de 'opneemtoets' te drukken.

Je ziet trouwens op het externe display wie er belt, of je een smsje hebt ontvangen en of je een oproep gemist hebt.. is dus ook wel handig.

Het enige wat jammer is, is dat je het usb-kabeltje los moet kopen. Ook kun je niet trilsignaal en beltoon tegelijk aanzetten.

Voor de rest is het een prima telefoon met een heel overzichterlijk menu!

LaPearl 05-11-2006

ik ben erg tevreden over dit toestel. ik heb het nu 2 dagen, en mijn eerste
indruk is goed. De camera heeft geen flits, maar is toch erg scherp. De
telefoon is mooi klein en toch makkelijk in het gebruik. Het enige wat ik
jammer vind, is dat ik mijn usb kabel er niet op kan aansluiten.

Jobinho 20-10-2006

Ik heb het toestel nu 2 dagen in bezit en ik heb een erg positieve eerste
indruk. Naast het feit dat hij niet belachelijk duur is, is het een er leuk
toestelletje. De telefoon heeft een duidelijk scherm en een smal, licht en
strak design. Leuke functies erop zoal een foto van iemand maken die je
vervolgens te zien krijgt als die persoon je belt, MP3's van je computer halen
om als ringtone in te stellen etc. Bluetooth al gebruik en lijkt ook prima te
werken. Tot nu dus zeker tevreden over deze telefoon!

deefeketje 02-10-2006

heb deze gsm no al een 2 tal maandjes, ben er op en top tevreden over, gsm is
nog niet vastgelopen, geluid is goed, radio is goed, de bijgeleverde oortjes
zijn goed.. kortom ben ik her heeeeel tevreden over, zit zelf al een aantal
jaar met samsung gsm's en dit is toch al een van de betere! heb er ook een
microSD kaartje voor gekocht, 512mb, dus het is ook een leuke MP3-speler voor
onderweg! enigste wat beetje minder is is de toon als je iemand opbeld, die is
wat moeilijk te horen, maar vanaf de persoon zijn/haar telefoon opneemt is
hij/zij heel goed te verstaan. dus een op en top goede gsm!

wisper 30-07-2006

Sinds eeen paar dagen in bezit. Een heel mooi en scherp kleurenscherm, heel
goed geluid, redelijke camera voor foto's en video en veel mogelijkheden.
Bleutooth werk heel erg goed, zowel via de PC als via bleutooth earphone. Wel
jammer dat de optie automatisch opnemen niet aanwezig is, maar daar is mee te
leven, druk je gewoon even op het earphone knopje. om aan te nemen en op te
hangen. Duidelijke menu structuur en mooie ingebouwde mp/3 speler. Een 8 voor
de mogelijkheden, voor het gemis van het automatisch opnemen en dat er jammer
genoeg geen voicedailing op zit. Al met al een heel fraai toestel voor dit
geld.